19 april 2011

Vilken dag!

Hallå!

Vilken dag det har varit, är helt slut.
Har haft genrep till modevisningen, i början var det verkligen katastrof. Min kära vän Linnea hade väldigt dålig koll och hon är den lugna personen som tänker "det löser sig säkert" in i det sista, nog för att det funkade idag, men ändå. Haha!
Vi tränade och bestämde lite på förmiddagen, sen efter lunch var allt fixat och Linnea hade koll på läget, och resultatet är jättebra tycker jag! Så nu kan Linnea sova gott ikväll!

Efter skolan åkte jag hem med Linnea och sen satt jag ute i solen med mina fina djur och chillade. Sen åkte jag på kiosken och hämtade min FINA BALKLÄNNING. Försökte prova den själv men det var lite svårt så jag väntade till mami kom, och den var så fin! Tänker inte avslöja hur den ser ut eller så så ingen idé att ni frågar! ;)

Nu ska jag släpa upp Mamsen från soffan och sen ska vi ta en powerwalk. Fast hon säger nu att hon ska "vila en kvart". Ska leta stavarna medans jag ;) Ingen rast, ingen ro!

Och slutligen: David har fixat photshop till mig, världens snällaste! Tack!!!
Så nu kommer det komma bilder, t.om. bilderna från slutkonserten kanske dyker upp, haha. Puss på livet & er. Hejdå!

1 kommentar: