20 april 2011

Hej alla barn!

Hej där!

Nu ligger jag i sängen och chillar, robin stämmer gitarren och ska väl spela en liten truddddddilutt som vanligt. (eller en stor lång, heeehe).
Nu på kvällen har vi haft besök av Lisa & Malin, heltrevligt!

Jag & Malin åkte och köpte tulpaner och fjädrar och sen pyntade vi hennes buske som bara den. Jäklar va fint det vart och gud va fina färger det var, sa det ungefär 100 gånger medan vi satte upp dom. Sen kom robban hit iaf och vi ska väl hänga snart, haha.

Imorn ska jag jobba med Cissi, har längtat faktiskt! Hoppas det kommer några folk fast det är skärtorsdag, men det borde det ju göra. Sen efter det ska jag till Robins mormor och morfar och äta middag med ett helt gäng. Jag har köpt tulpaner till dom och Robin tycker det är konstigt, jag tycker det är snällt.

Nu ska jag sluta skriva.
Idag får det bli en bild på Lillmälw, även fast han inte är så liten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar