23 april 2011

23 april!

Hejsan! Long time no see.

Tänkte berätta lite vad som hänt dom senaste dagarna.

Torsdag: Var påskkärring på jobbet, jobbade med Cissi. Efter jobbet åkte jag till Robins mormor och morfar och åt med hans släkt. Dom blev jätteglada för tulpanerna (woho).
Sen senare kollade jag & Robin läget på gfesten och sen drog vi hem och sov.

Fredag: Jobbade. Det var typ världens segaste jobbdag, men vi fick mycket städande gjort osv. Vi ska börja sälja kläder på busis så David höll på med det hela dagen. Blev nog super!
Sen efter jobbet var det dags för förfest och sen pubkväll på bygdegården. Det var skitroligt! När jag och Malin kom in så sa han som sjöng i bandet "Hej Agnes, Hej Malin" För då visste han att dansgolvet skulle dra igång, och det gjorde det med. Soft att veta sen att det var en själv (plus malin ofc) som fick alla att börja dansa!
Sen hem och sov.

Och idag vaknade jag nu för en kvart sen, halv 11 alltså. Bestämde mig för att chilla vid datan istället för att sova mer. Och Mami skrev på facebook nyss och frågade om hon skulle göra frukost, så jag beställde frukost på altan. Det ser ut att va fint väder ute och är det inte de börjar jag nog grina. Har jobbat alla fina dar.

Ikväll är det utgång som gäller med brudarna och det kan inte bli annat än grymt.
Nu ska jag sluta skriva så inlägget inte blir 1 mil långt att läsa.
See you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar