18 april 2011

Måndag.

Klockan är redan 21 och jag kan inte riktigt fatta var tiden har tagit vägen idag.

Har ju haft projektredovisning hela dagen, suttit i en mörk aula från 9-14 alltså. Men det var kul och se alla och det gick helt bra att redovisa också, grymt skönt att ha det gjort! Efter skolan gick jag ner på stan till Robin, han fixade VISA kort och sen provade han massa chinos. Jag provade även en vit klänning (studentklänning) men jag är ju så kinkig så den blir det nog inte. Sen tog vi en glass på möljen.
När vi åkte hem var båda helt slut, det värkte i kroppen pga sjukdom (har smittat stackars robin med :( ) och sen tvärdäckade jag på bussen.
Kom hem kring 17.30 och gick och la mig direkt, vaknade sen igen kl 19. Ganska utvilad men nästan sämre.

Nu ligger jag i sängen och det är det enda jag gjort. Har inte orkat ätit någon mat heller och jag har ingen matlust nu heller. Känner ingen smak eller lukt så det känns jäkligt tråkigt att äta i vilket fall. Men jag kände iaf litelite smak av påskmust.

Nu ska jag sluta skriva faktiskt, det blir bara tråkigt att läsa ändå, haha.
Ikväll ska jag sova utan min älskling och det känns hemskt, men vi vill inte smitta varann mer och båda måste vara någorlunda friska till genrepet imorn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar