1 april 2011

1 april.

Jag brukade älska det här datumet, men jag har tappat suget att luras på bra sätt.

Idag har jag jobbat med Cissi, det gick bra. Det var mest segt men vi hann med saker man inte gör så ofta annars, typ putsa fönster, damma osv. Men tillslut vart klockan sex och vi fick åka hem.

Kring halv 8 kom Robin hit. Vi bakade dumlekakor och har nyss smakat på dom. Helt lyckade trots att jag råkade tappa alla ifrån plåten när jag skulle ställa in dom i kylen. Dom var lite fula och skadade men det gick bra, hehe.

Nu ska jag snart ta en öl och mysa med robin, ska bara nörda klart.

och du Cissi!
Jag har skaffat mig ett traderakonto nu. Imorn ska jag fota lite kläder!
Puss & Hej!

Bild: Första cambilden med nydatorn. Jag & Papi.

3 kommentarer:

  1. Det rullar på hör jag... bakar för fullt jag också, lite platta cupcakes, men skitsammagrismamma ;)

    Låter bra med tradera. Du har det jobbiga framför dig imorgon, men sen blir det kul med pengar på kontot. :)

    SvaraRadera
  2. Hahha!
    Ja precis!
    Jag har faktiskt redan börjat, tvingade robin att fota mig med alla kläderna på, sen fotade "märkena" (ginatricot) och när dom låg på golvet. Hahah jobbigt det är! Men hoppas jag får några små emos som vill handla av mig ;D

    SvaraRadera
  3. Sötpappsen! och du är också söt, såklart! :)

    SvaraRadera