3 april 2011

3 april.


Idag är det en speciell dag. Det är nämligen så att Cissi fyller år!
Grattis bruden! Hoppas dagen har varit fin och att all fika var uppskattad! ;)
(du måste starta en egen blogg snart tycker jag)

Idag klev jag upp kl 12, åkte och gymmade direkt med Linnea & Jullan. Vi körde sjukt hårt och svettades som grisar. Kom hem strax innan 2 och sen dess har jag mest chillat.

Nu kanske jag ska åka till Robin om 1 timme, beror lite på när han kommer hem, kanske tar nästa buss med, men den går 10 i 9.
Ha det fint!

4 kommentarer:

  1. Men tack hörru... Men en blogg. Vad skulle den handla om?

    Ett inlägg av mig skulle se ungefär ut så här:

    Tor
    "Fuck a duck"

    Lör
    "Allt är bara fejk,posten IT och Ricki Lake"

    Mån
    "Idag efter jobbet tog jag en månskenspromenad, så nu sitter jag här och har lite "fredagsmys" eftesom jag har helg nu... nån som vill ragga runt?"

    SvaraRadera
  2. Hahah!
    Men det skulle väl vara alldeles perfekt? Det skulle göra mina vardagar lite enklare iaf, hahaha du är så härlig!

    SvaraRadera
  3. Haha eller hur! Cecilia, din lilla poet, lyssna på oss! STARTA EN BLOGG! ;)

    SvaraRadera