7 april 2011

Torsdag.

Hej!
Igår fyllde min fina farmor år! Grattis i efterskott till henne! <3

Jag hann inte skriva igår för jag var upptagen hela dagen. Började med att sova till 10, åkte in till stan och fikade och handlade lite med amanda. Köpte ett par jättetighta svarta jeans på carlings (som jag fick tvinga på mig) och det sjuka var att dom kostade 399, men det var 70% och endast 1 par kvar, precis i min storlek, eller lite små kanske. Så dom köpte jag och 1 linne från hm som var aprikos/rosa färgat. Jättefint.

Sen tog vi bussen hem och drog direkt till Cissi när vi kom fram. Vi firade henne lite i efterskott och fick god fika. Det bästa var nog att vi kunde sitta ute i solen och fika. Underbart!
Efter vi fikat klar och allt drog vi snabbt hem och plockade undan lite, jag fixade mig och Amanda åkte och hämtade Sofia & Emelie på bussen + pizza & kebab. Sen kom dom och vi hade en mysförfest och fixade oss tillsammans. Sen drog vi ut på bockarna. Det var underbart roligt och massa folk man kände, och ett plus var att vi fick med oss Amanda ut trots att hon inte skulle med först, yes!!

Inatt hämtade sötnosen mig i stan och sen sov jag hos han. Jag är ju ledig idag så jag sov till 12 medan han klev upp 9 för att åka och repa på skolan. Skönt, haha!
Nu ligger jag i min härliga säng och tar det lugnt, det här är livet alltså!
Men ska ta och göra ett ryck nu när jag skrivit klart och koka lite havregrynsgröt och plugga lite samhälle, har massa frågor jag inte gjort klart.
Nu ska jag sluta skriva här, för ingen orkar väl läsa såhär långt nästan. Skriver mer sen! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar