18 april 2011

Snorsnorsnor

Hej!

I helgen jobbade jag båda dagarna, på lördagkväll var jag barnvakt och igårkväll vilade jag mest. Är helt sjukt förkyld och det känns som jag ska svimma när jag går.

Idag är jag på skolan för jag måste, vi har projektarbetes-redovisning, det har varit 8 redovisningar innan lunch (alla var jätteduktiga) och nu efter lunch har vi en sväng till. Jag & Fia är dom andra att redovisa efter lunch. Jag är konstigt nog inte ens nervös, men det kommer garanterat alldeles innan.

Nu ska jag gåoch snyta mig för minst tjugonde gången. När vi satt i aulan och lyssnade på redovisningar fick jag stoppa in pappersbitar i näsan så jag kunde andas, fick byta dom typ 5 gånger... hehehe.

nu ska jag sluta svamla.
pussshej.

Förresten, igår gästbloggade min kära pojkvän för jag hade inte tid eller ork att skriva så jag bad han. Älskar dig robbbbbbbban!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar