18 april 2011

Sjukt!

Måste berätta en sak som hände igår när jag & Linn jobbade.
Det kom in ett gäng på 4 barn. Han jag ska berätta om såg ut att vara runt 10-11 år. Han hade färgat håret blont, och närmast hårbotten (runt hela huvudet) var det svart. Han hade sotat ögonen, hade svart skjorta och röd slips. Det var hemskt roligt att se och jag tyckte verkligen att jag kände igen han på nåt sätt. Jag som har noll koll på kändisar och artister kom (imponerande nog) på att det måste vara han i Green Day han försökte efterlikna. Alltså Billie Joe Armstrong!
Han lämnade in sin Iphone 4 med till oss, och när jag la ner den på disken började den lysa och det var just Green day som bakgrund. Sjukt!

Han var jättelik Billie med och man undrar ju om han alltid klär sig som honom.
En annan kul grej var att han kom och köpte kaffe med, till sig själv! Jag trodde han skulle ha jättemycket socker och mjölk i, men han förvånade mig och tog bara en litenliten skvätt mjölk i, haha. Mycket roliga saker kan hända på mitt jobb!

Det var alltså han i mitten han försökte likna.

Bild: Lånad ifrån google.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar