25 april 2011

Måndag.

Har verkligen haft en underbar dag, helt sjukt.

Idag vaknade jag kl 9. Fick köra fortsomfan till bussen för robin skulle åka 9.13. Men sen när jag var hemma kom vi på att den gick 9.50 så han fick vänta.

Kl 10 åkte jag & Jullan mot rättpris, där handlade vi lite fika och sen drog vi och solade ett par timmar på maln. Sen blev vi hungrig så då åt vi på hot chili, tog med det och satt på möljen sen. Sen åkte vi och handlade och chillade lite innan vi åkte hem.

Helt mysig dag, och den avslutade vi med att ta en galen fyrhjulingstur. Det gick helt snabbt och var askul! Älskar såna här dagar. Nu håller jag på att grilla i min ensamhet för jag får inte tag på robin för hans mobil har dött och han jobbar..... kul.
Men nu ska jag grilla vidare. Måste tillägga att jag har aldrig grillat kycklingfilé förr, och aldrig marinerat utan recept. Men de har jag gjort idag, grymt!
puss



Och det är en björn i närheten hör så jag är asrädd :(

1 kommentar: