29 april 2011

Fredag,

Pappa: Du behöver inte träna ett skit mer, du kan ta och äta hamburgare du!

Det sa pappa alldeles nyss till mig, haha. Har varit ute och sprungit och sen gjort lite övningar på altanen. Både jag & Julia har varit sjukt förkylda och inte kunnat gjort några, och nu är jag på bättringsvägen så jag har börjat lite lugnt. Det är bara 30 dagar till alanya och till dess ska jag va FIT.

Igår var jag, Amanda & Julia i gävle, vi fick ta bilen dit för i söderhamn (strax innan) vände tåget och åkte tillbaka till iggesund för ett godståg stod i vägen och sen fick man åka buss, men det orkade inte vi. Handlade lite smått som: Solbrillor (hjärtformade söta, haha) en svart lång kofta, en rosa klänning, 5 par strumpbyxor, 1 bh & En jumpsuit, (otroligt men sant)!
Helt fint!

Nu ska jag duscha och sådär och sen försöka orka med att skriva lite skolgrejs innan jag åker till robin och myser. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar