10 april 2011

Lördagskvällen.

Igår åkte jag till Robin och åt, satt och åt och pratade med hans pappa och syster i flera timmar. Sen skjutsade vi Peter till stan och åkte därefter till Ebbas fest.
(johan och erika fick förhinder så dom kunde inte va med oss).

Festen var helt galen. Det kryllade av fjortisar och den var totalt urspårad. De som hade festen hade ingen koll alls och folk spydde i köket osv. Det kom massa folk hela tiden och det var ett jäkla liv. Det var kul och träffa dom som var nykter som såg allt ur samma perspektiv som en själv, haha. Men jag hade aldrig velat varit där onykter, fyfan. Kan tänka mig att det var sjuuuukt mycket att städa idag och äckligt överallt.

Idag vaknade jag med nackspärr. Trotsade det och åkte och tränade ändå. Tränade ytterst lite och bara sånt som inte tar på nacken men det blev fan värre ändå. Nu sitter jag i soffan och här kommer jag bli kvar resten av dagen, inte kul alls. AJ.

1 kommentar:

  1. Träna med nackont är inte optimalt tjejen:).Nästa gång tar du en iphren och en alvedon sen tar du och stryker på lite zonsalva på nacken och lägger dig ett tag och vilar så ska du se att det hjälper:). Ha det vi ses i påsk

    SvaraRadera