24 april 2011

Påskdagen

Heter det påskdagen idag? Tror nästan det.

Igår var dagen och kvällen helt fin. Solade lite på altanen, drog till Robin och myste, tog en prommis och åt grillat. Sen åkte jag vidare till stan. Jag, Cissan & Mändie förfestade hos amanda och hade det allmänt chill, sen kring 22 tog vi en taxi till Amil som också hade förfest. Sen strax innan 00 drog vi ut. och det var SÅ KUL!
Jättemycket folk och så, en helt lyckad kväll alltså!
La mig typ 4 och kl 5 kom mamma och pappa och sa hejdå för dom drog till Prag imorse.

Sen idag har jag solat med Jullan, ätit påskmiddag hos grannen (tack så mycket) och gått en powerwalk med Zingo & Jullan, vilat och chillat. Vilken underbar dag!
Snart kommer Robin och då blir dagen bara bättre!

Har även hört att det har gått en björn här i byn så jag tänker nog aldrig mera gå ut ungefär, haha. Borde övervinna min sjuka rädsla för ormar och björnar..... men de får bli i nästa liv tror jag.
Ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar