9 april 2011

Power!

Gud va sämst jag är på att blogga, men jag har inte riktigt haft tid.
Igår hade jag gitarrlektion och sen samhälle, slutade kl 11. Sen hjälpte jag Linnea massa inför modevisningen (hittade modeller, samt frågade om dom ville ställa upp).
Sen skulle jag åka hem, men pappa var inte hemma så jag stannade i stan. Strosade runt där och sen hängde jag med Amanda. Vi fikade och jag följde med henne och handla.

Kom hem 5, tog en powerwalk med Jullan på 1 timme ungefär, skithärligt väder och grym promenad. Efter det hämtade jag Robin och vi chillade, rökte vattenpipa med mamma och pappa och myste resten av kvällen. Kring 2 inatt hämtade jag Lovisa & Jullan hos en kompis och skjutsade hem dom.

Idag vaknade jag tidigt, 10.30 och låg vaken en stund, satte mig vid datorn och åt chips. Sen väckte jag baby med frukost på sängen. Sen myste vi och han tog bussen hem 13,50. Då drog jag & Jullan och gymmade, svettades som grisar och körde stenhårt.

Nu har jag nyss duschat och ligger i sängen en snabbis och bloggar. Ska äta nånting nu och sen fundera vad jag och robin ska göra ikväll. Jag försökte verkligen göra det här inlägget så kort som möjligt men det gick inte så bra. Men nu har jag iaf uppdaterat tillräckligt eftersom jag missade igår. Skriver nog nå mer inlägg innan jag åker med. Ha det fint! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar