27 april 2011

Onsdagkväll.

Vilken dag!

Dagen började med att chefen inte trodde att de skulle komma några folk, men det gjorde det ändå. Hela dagen, kul! Det var ganska segt att jobba för tiden gick sakta och både jag & Cissi var trött, men de gick bra ändå.

Efter jobbet åt jag & Cissi hamburgare hos mig som snälla syster hade gjort iordning till oss. Hon har varit "på landet" idag och tagit det lugnt så hon kirrade maten.
Sen när vi ätit och så kom Malin förbi en sväng så vi hade en liten tjejkväll här kan man säga, mysigt! När Cissi & Malin åkte tog jag & Amanda en tur med Håkans fyrhjuling, helt kul alltså men kallt!
Sen har vi gått med hunden och gjort lite annat småtjaffs, mysigt med syskontid!

Nu ska jag snart skjutsa Amanda till 23,15 bussen, sen kommer Robin med den bussen med så det blir mys. Imorn åker jag, Amanda & Julia till gävle tidigt för att dra på stan. Jag ska handla massa sommarkläder osv till resan, det blir fint! Puss&Hej alla!


Bjuder på en bild på nån random från datorn, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar