20 april 2011

Modevisning

Idag var den stora dagen.... modevisningen!

Och det gick SKITBRA. Det var jätteroligt och vi var fan grymma, haha.
Första publiken, som också var den största var dock väldigt tråkiga men den andra kom igång när vi berättade att vi skulle kasta ut gratisgrejor.
Jag kastade en polkagris (i någons huvud) och ett par solbrillor. Solbrillorna fick Maria tag på och hon ville inte ha dom så jag fick dom. Vart hur lycklig som helst eftersom jag tyckte dom va superfina! TACK så mycket! :))

Sen fick jag även en jättefin blomma av Maggis, så gulligt! Tack stumpan!

Nu ska jag chilla lite och sen ska jag & Jullan ta en powerwalk, tar nog med stavarna faktiskt. Senare ikväll blir det en till prommis med Mami.
Pusssssssar på en heltrevlig dag, och Linnea: BRA JOBBAT!!!!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar