16 februari 2011

Världens snällaste flickvän


är jag. Sitter och väntar på Robin nu trots att jag slutade för 1 timme sen.
Ångrar det dock lite när jag läste en kommentar på bloggen. Jättekul verkligen när man skriver massa snälla saker om en person hela tiden, och sen väljer den personen det inlägg man skrivit mest fina saker och några saker jag råkade skriva "fel" på, och då kommenterar den bara det som är fel och dåligt. Sånt kan jag bli galen på.

Ska åka hem och ta med Jullan &dra på gymmet och sen kommer jag behöva plugga ihjäl mig. Har 3 fördjupningar att göra och massa annat och jag måste verkligen ta och sätta igång nu, förstår inte hur jag kan vara så seg. Har iaf skrivit ut HUR MYCKET fakta som helst nu om asyl. 20 sidor, och jag hade ungefär lika mycket fakta innan.

Imorn har jag sovmorgon och jag längtar som FAN!

Hoppas jag inte har råkat skrivit något fel i det här inlägget nu bara, så man får skit för det.

4 kommentarer:

  1. Men åk hem istället för att vänta...

    SvaraRadera
  2. Hmmm... När jag blir arg/tokirriterad så känner jag hur vulkanen börjar små bubbla och känner att det är ett UTBROTT på gång... Ja då är inga kanin hinder man hoppar över. Vi snackar hästhinder. Som man hoppar över galant. Hajaru?? :)

    Jag hade packat min väska dragit ett djupt andetag och åkt hem.

    Den som skattar bäst skrattar sist


    MEN att hålla på att "ge igen" hela tiden funkar inte... SÅ du vuxen nog att stanna kvar;)

    SvaraRadera
  3. asså har du skrive 20 sidor?

    SvaraRadera
  4. skrivit UT står det :D

    SvaraRadera