19 februari 2011

Brr.


Igår var det somsagt match. Tyvärr förlorade Robins lag men dom var ändå mycket bättre än laget dom mötte. Kul match & se iaf, och bra sällskap var det!

Nu har jag nästan nyss vaknat hemma hos Sistah. Jag & Robin åkte hit igår efter matchen. Kollade på tv och myste bara. Han har redan åkt hem för han ska på lagfest, (festa hela dagen). Så jag hoppas han får jättekul, det lät som de skulle bli kul iaf!
Och om ungeför en halvtimme kommer nog Jullan hit, MYS. Får se vad vi hittar på.

Justnu ligger jag i Amandas säng och har nyss ätit frukost, det ser jättefint ut ute fast det verkar vara kallt. Sen nu när jag läst lite på facebook verkar det ha varit sjukt kallt inatt hemma osv. Hemskt!
Nu ska jag ta och duscha eller nåt innan Julle kommer, pöss!

Bild: gammal festbild på mig & Malin, sjukt rolig fest också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar