10 februari 2011

Torsdag.

Kort skoldag idag, 12.40-14.30.
Åkte till Sis efter skolan, fick helt underbart goda scones. Nybakta också! Sinnes gott! Sen hängde vi lite innan jag snabbt gick på stan och tog bussen hem. Köpte ett par örhängen och en hårfärg. Hårfärgen blir nog typ svart men går säkert ur till mörkbrun sen, som den ska vara. Det blir nog bra. Gillar mörkt hår!

Sen jag kom från skolan har jag ätit, sökt fakta om asyl till mitt fördjupningsarbete och sen har jag bakat till gko:n. Bakade muffins med äppel och kanel i, sjukt goda!

Nu väntar jag på att hårfärgningen ska bli klar, när den är klar ska jag packa mig iväg till Robin. Gruvar mig ganska mycket eftersom vädret är kaos och jag har bara sommarskor för mina vinterskor gick sönder igen, sämst! Ska köpa nya på söndag så får stå ut till dess.
Det var nog allt. Puss & hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar