1 februari 2011

Tisdag


Hej alla barn!
Hade en skön "skoldag" idag. Det var framtidsdagen och flera högskolor mm var på skolan så man fick gå och kolla. Kollade på polisen, arbetsförmedlingen och Slu. Det var intressant.
Åt lunch med Linnea & Robin. Sen fotade jag & Fia i Studion.
Efter det så tränade jag och Linnea kickboxning. Vi ville se hur det var och vi säger nog bara; herregud! Ganska kul men grymt krävande, men alltid kul att testa.
Efter det åkte vi hem och än är inte min dag slut, ska iväg till Robin om 40 min. Sen kan jag äntligen slappna av och ta det lugnt.

Det har varit en grymt effektiv dag ändå.
Imorn blir det skola till 14, sen genrep till modevisningen på torsdag kl 15-19. Sen hem och träna så det blir en lång dag då med. Men det blir kul.

Ha det bra alla! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar