28 februari 2011

Hindu-jävla-ism.

Sitter och skriver om skithinduism nu. Jag är så ointresserad som man bara kan bli och jag tycker det är världens värdelösaste uppgigft (ja, jag är less). Bara tanken på att jag ska skriva lika mycket om Buddism gör mig tokig, fyfan alltså!

Religion kan väl få finnas, men jag tycker inte att man ska behöva skriva om det, usch usch usch usch usch.
Och en till jobbig sak är att jag lämnade in min nya mobil idag för att göra en uppdatering för att se om den blev bättre, plus att jag bad dom fixa internet och mmsgrejen, när ja fick tillbaka den hade dom bara gjort en uppdatering, STÖRIGT. Så jag orkade inte vänta längre så jag frågade på ett annat ställe, men de skulle ta tid och jag hade inte tid att vänta.

Sen hade jag precis bestämt mig för att lämna tillbaka skiten, då blir det en repa på skärmen av en grej som inte ens var spetsig, snacka om less jag är nu. vet inte vad jag ska göraaaaaaaaaaaaaaa för jag är så tokig.
Lars ska iaf kolla på min gamla ikväll och se om den skärper sig när den fått sig en uppdatering, jag hoppas innerligt på det alltså.

Nu ska jag plugga vidare, fyyyyyyyyyyyfan.

och ja, det är tillåtet för mig att vara less.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar