2 februari 2011


Hej!
Onsdag och dagen innan modevisningen. Började dagen med att sova över, men jag missade bara 40 min av första lektionen som är 2.5 timme så det var lugnt. Fixade klart mitt skivomslag och redovisade det, fick bra kritik och läraren var nöjd, helt bra!

Sen hade vi religion, det är intressant men sjukt segt.
Efter det var det genrep inför modevisningen mellan 15-18. Det var jättekul, ganska svårt men det gick bra ändå. Det värsta kommer vara imorn när det kommer vara fullsatt och man säkert kommer göra bort sig, men det går säkert bra.

Nu har jag målat naglarna så dom matchar min outfit imorn och nu ska jag chilla vidare innan jag ska lägga mig och kika på ett avsnitt av no ordinary family, ska sova ensam inatt också, ogilla! Nu ska jag sluta skriva massa.

Bild: Min söta pojkvän, den redigerade jag och la till text på så blev det ett av mina skivomslag, tyvärr har jag bara den bilden i skolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar