24 februari 2011

Torsdag.

Igårkväll firade vi Maria i efterskott. Vi hade en chillförfest hos henne och åkte in till bockarna sen. Vi fattade att de inte skulle va nå folk men inte så lite som det var, verkligen ingen där så det var rätt tråkigt. Men vi hade en askul bussresa in med massa sång och skratt sen var de kul att dansa på bockarna med.

Kom hem 2 och sen klev jag upp 6,40 imorse, sjukt tungt. Åkte på föreläsning som en fotograf hade, väldigt intressant men svårt att hålla sig vaken var det.
Sen åkte vi tillbaka till skolan och åt hamburgare och jag fotade till mitt tidningsomslag. Jag fotade Märit och det blev 270 bilder, det var så roligt så vi bara körde på! Tror resultaten blev grymma också, ska kolla om ett tag när jag lägger in dom på datorn.

Nu ligger jag i sängen och tar det lugnt, är sjukt trött och orkar inte göra något. Om ungefär 50 min ska jag hämta min älskling på bussen och sen ska vi plugga och mysa. Saknar han fast jag såg han för 1 timme sen bara, hihi.

Och idag fick jag lön, asnice! Köpte en grå kofta, för det är jag värd. Hejdå alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar