6 februari 2011

Forever lost

Hej alla barn.

Helgen: Fredag, var med Robin, åkte runt lite, kollade in på Tildas fest och var där en liten stund, sen åkte vi hem och myste.

Lördag: Jag jobbade mellan 9.30-18.30. Helt sjukt mycket att göra men det är bara roligt på jobbet :) Sen åt jag och baby tacos och myste lite. Kring 23 åkte vi till Martins fest och träffade lite folk, vi var där någon timme och umgicks, sen tog vi med oss födelsedagsbarnet Pelle hem. (han fyller år idag och det var efter 00 vi åkte hem). Fikade och kikade film sen somnade vi.

Imorse klev jag upp 10.15 trots att jag somnade sent. Jätteskönt faktiskt. Lagade köttbullar och makaroner till frukost som jag & pelle åt. Robin klev upp senare och då gick alla 3 på promenad med hunden, sen chillade vi hemma innan Pelle åkte hem.

Inte så intressant skrivet kanske. Nu skulle jag egentligen ha pluggat religion men jag är så puckad så jag inte ens har sakerna med hem. Menmen.. Ska till robin med 20.50 bussen iaf, mys!

puss & hej alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar