15 februari 2011

Alla hjärtans dag & idag.

Igår var det alla hjärtans dag, helt mysigt!
Började morgonen med att vakna bredvid min finaste. Sen åkte vi iväg till skolan.
På skolan var det kärlekstema så det var mysigt och alla var glada.

På min jätttttttelånga håltimme satt jag & Linnea och pysslade alla hjärtans dag kort i caféterian, och ht tog kort på oss. (justja måste kolla i tidningen sen). Jag missade även min första optikertid för bussen var sen, inte NÅ ovanligt när det gäller xtrafik.
Gick iaf dit senare och dom konstaterade att jag ser DÅLIGT. Har mest brytningsfel men är även översynt och närsynt eller vad han sa. Har klickat hem lite bågar så får ta och skaffa brillor, soft! Behöver använda dom när jag behöver se lite bättre bara, typ vid bilkörning och när jag sitter vid datorn så jag slipper sitta 1 cm från skärmen och stirra.

Sen på kvällen iaf var jag & älsklingen på medelhavskällaren och åt mat. Det var hur mysigt som helst och jättegod mat. Vi åt "grekisk pita". Det var ett grillspett i ett pitabröd, bea, grekisk sallad och nå mer. Hur gott som helst. Tack för kvällen älskling!

Idag kom jag till skolan kl 8, börjar 8.05 med psykologi.. Och såklart var inte läraren här, så jag börjar alltså 10.10 (klev alltså upp halv 7 i ONÖDAN). Men har suttit på gko:n nu och hunnit jättelångt så det gör inget. Bara det att vi skulle ha haft genomgång inför psykologiprovet nästa vecka och läraren är alltid borta så jag blir jävligt lack ändå. Nu ska jag se till så det här inlägget får ett slut någongång, haha!
hejdå!

2 kommentarer:

  1. "klickat hem lite bågar, så får ta och skaffa brillor"
    1. Det var bara ett par bågar.
    2. När man klickar hem nåt skaffar man sig väl nåt? På varför skriva att du först klickar hem nåt sen pga det ska du skaffa glasögon? Så det låter iaf.

    SvaraRadera
  2. 1. URSÄKTA SÅ JÄVLA MYCKET ATT JAG SKREV FEL.
    2. Vadå det var bara ett par bågar? De var 5 , IDIOT!
    3. Kul att du bortsåg från ALLT jag skrev om dig, och allt som var positivt och rätt, typ 90% av texten och sen endast påpekade vad som var fel. Du har problem.

    SvaraRadera