22 februari 2011

Tisdag.

Började denna morgon med ett psykologiprov. Det gick inte alls bra men jag lyckas nog skrapa ihop ett G. Efter den lektionen gick jag direkt till GKO:n och fortsatte med mitt tidningsomslag, det är så himla kul och jag är nästan deprimerad eftersom kursen slutar nästa vecka. :(
Sen gick jag på en föreläsning om något universitet.

Gick på stan en sväng med darling innan jag åkte hem. Köpte en kola-giffel. Kolasås inuti alltså, god men lite väl söt ändå. Sen kom jag hem och åkte direkt till s-hamn och storstorhandlade med papi. NU har vi så mycket gott hemma så jag knappt vill åka till robin, haha.

Har nyss ätit lövbit, pommes & bea. Sjukt gott alltså.
Och den värsta nyheten: MIN MOBIL HAR DÖTT. och garantin har gått ut, det finns inga såna här till salu längre och jag älskade verkligen min mobil.. kul! menmen, shit happens!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar