15 februari 2011

Tisdag.

Seg skoldag. Fick dock mycket gjort.
Idag har det varit en lång dag. Har varit i skolan, Söderhamn och sen i stan igen. Handlade skor i Söderhamn och psykade på väglaget. Det var sjukt halt ÖVERALLT. Och på ett ställe började min bil rulla framåt och det gick inte att bromsa och en bil stod framför. Fick stopp typ 1 cm bakom den SOM TUR VAR. Efter att jag försökt allt, pumpbromsat, kopplat ur, styrt undan osvosv. Men jag klarade ju mig.

I stan var jag hos Amanda med Cissi & Linnea. Linnea pratade och berättade massa om Mary Kay, de lät helt bra och det var kul att få prova allt.

Nu har jag snart varit hemma 1 timme. Kikar lite på "sofias änglar". Det är så sorgligt alltså, men så fint gjort. Hon det handlar om hade en sambo som gick bort så det har blivit några tårar också. Nu ska jag kika klart på det här och sen ska jag se den hemlige miljonären. Får se om jag får sällskap av suraste robin sen också, hoppas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar