13 februari 2011

Söndag.

Gud vad dålig jag är på att uppdatera märkte jag nu.

Fredag. Skola till 17,20. Sen var vi på middag hos Amanda. Jag & Robin kikade in på gfesten, kul att se alla folk. Sen åkte vi till Robin och sov.

Lördag. Var med Robin och sen åkte jag hem. Hade förfest med Cissi & Amanda, Linnea kom också efter en stund. Sen drog vi till Malin och partajaaade, det var SÅ kul och jättelyckat! Fin hemmafest alltså! Kom hem strax efter 2 inatt och då åt jag 2 asgoda toastar, måsta skriva det för dom var enormt goda.

Och idag är det söndag och jag skulle egentligen ha åkt och provat balklänningar. Men vi avbokade tiden för vi har hittat andra. Hihi!
Nu ska jag kika på stylisterna och sen ska jag städa rummet. Sen kommer robin. Woho!
puss & hej alla läsare, hiiihihih!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar