28 februari 2011

Helt slut

Hade ingen lektion idag, var alltså ledig. Men jag var ändå i skolan från 9-16. Har aldrig någon dag där jag är på skolan så länge så det var väldigt bra jobbat av mig. Har redigerat och nog valt en bild till tidningsomslaget, och hunnit ganska långt med hinduism. Nu ska jag ösa lite till och sen börja på buddism. Frågan är hur jag ska hinna komma någon vart innan bussen går. Ska nämligen till Robin, skulle inte va med han idag egentligen men Lars ska ju prova uppdatera min mobil, så då måste ja åka dit.

Gymmade typ 30 min med Linnea nu ikväll med, körde hårt i början sen vart jag helt trött. Har haft halsont idag med så säkert kommer jag bli sjuk. Men det har jag inte tid med så om jag blir det skiter jag i det.

Ha det fint alla. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar