7 februari 2011

Måndag

Jävla håltimme.

Hade som vanligt en lektion idag kl 9.20-10.10. Sen håltimme i 3,5 timmar.
Så tycker hela min klass att man ska behöva ha det, alltså alla som inte har hål där. Det finns ingen som helst medkänsla eller nånting när det gäller våran klass. Dom som bor i stan, dom som inte har hål. Dom bryr sig inte ett jävla dugg. 1 person satt och sa att den hade håltimme flera gånger i veckan, men man får ju skylla sig själv när man väljer till vissa ämnen och har utökat studieprogram.
Läraren kom med förslag idag om att vi i 4 veckor har lektion på torsdagar istället för måndagar. Det innebär att ingen får hål på måndagar och att ingen får hål innan lektionen på torsdagar heller. bra ide kan man tycka, och RÄTTVIST.

Men det tyckte inte resterande. Dom tyckte vi skulle "följa schemat". Ja, och från början så skulle vi ha 3 lektioner i veckan. Så man ska inte snacka om att följa schemat. Jag blir så arg när jag skriver det här så nu måste jag sluta. Jag har sagt det tusen gånger till alla, försökt resonerat och allt, det är några som håller med mig men läraren vägrade diskutera. Smart..... nej!
Önskar att min klass var bättre, att folk tänkte på andra än sig själva NÅN JÄVLA GÅNG, och att alla bara slutar vara jobbig i såna här sammanhang.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar