15 maj 2011

Söndag.

Hej!
Hade en helt rolig kväll igår, jag Cissi, Linnea och Cissis killes kompisar förfestade hos Cissi (dock höll vi oss för oss själva, haha) Sen så drog vi iväg med opel recorden till trönö kring 22. Vi hade sjukt roligt påvägen dit och när vi var framme, dansade, kollade på folk, drack i bilen, åt hamburgare och bara hade det bra. Kring halv 3 kom vi hem och då sov jag hos Linnea i 2 timmar till hon skulle upp och jobba och sen åkte jag med henne till robin och kröp ner i hans varma säng.

Idag har jag varit på prommis med Jullan och storstädat rummet, det vart helbra!
Ikväll är det hockey, men innan ska jag hämta Julias föräldrar i söderhamn, det blir fint.. bara jag hinner hem i tid till hockeyn.

Har iaf kollat upp hur vädret är nu i alanya, och klickar man på "langtidsvarsel" kan man se hur vädret är i ca 2 veckor, och veckan innan vi åker har värmen börjar blivit riktigt grym ser jag, så jag hoppas verkligen att det håller i sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar