2 maj 2011

Hallå!

Hej!
Hade bara en lektion och det var religion.
Tråkigt ämne och tråkigaste klassen (är less). Sen hade vi hål till 13.30.
Då skrev jag klart alla samhällsfrågor, ringde och bokade en intervju med en baptist och hängde med Fia som redigerade. Så idag hann vi klart med filmen, (GRYMT FIA) och samhällsprovet som är någongång? känns lättare.

Nu ska jag faktiskt ta och försöka börja på projektrapporten.
Imorn filmar vi, sen redigerar vi tills det är klart (blir nog ganska lätt eftersom hon vi filmar inte vill vara med på bild så det blir ljud och bilder bara) sen så fortsätter jag med projektrapporten när jag kommer hem. Då är filmningen ur vägen och jag kan ösa resten av sakerna, de känns bra nu igen.

Sen undrar jag var sjutton värmen har tagit vägen?
Man fryser ihjäl ute nu ju, det är inte okej... kom genast hit igen solen!

2 kommentarer:

  1. team jävla work! vi är så jäkla bra! nu kör vi på som fan sista! KOM IGEN GUBBAR!

    SvaraRadera