16 maj 2011

Hallå!
Vilken fin uppdatering det har varit idag alltså, helt otroligt.
Jag ska snart ge mig iväg och hämta robin på bussen, fattar inte att klockan redan är 20.24, tiden går så snabbt och det är förvirrande när solen lyser ute den här tiden på kvällen liksom.
Sen jag skrev sist har jag bara gymmat med brudarna och duschat såklart, inget speciellt alltså. Körde armar, rygg och bröst idag (och avslutade som alltid med mage) ifall någon undrar liksom.

När jag hämtar Robin ska vi se Karate kid, alltså den senare versionen, det blir nog mys.
Imorn är jag ledig men ska nog kliva upp för dagen när jag skjutsat robin så jag hinner avverka massa plugg. Har b.la. planerat in att iaf börja på svenska och religions- uppgiften, ta en springtur, gymma, fota lite och eventuellt hälsa på Majlis. Det sistnämda kan dock bli flyttat till en annan dag i veckan, men det löser sig.
Ha det fint!


Bild: lånad ifrån google.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar