2 maj 2011

give me a break

Första dagen efter lovet och jag känner "give me a breaaaaak".
Fan, har tydligen mer och mer saker att göra när jag tänker efter. Jag jobbar på helgerna och finner ingen tid jag vill spendera på att plugga. Har typ -300 på självdiciplinen och blir stressad över allt som har med skolan att göra.

Redigera film och redovisa den, x 2.
Svenskauppgift, jämföra etik och moral (stort arbete)
Stort jobbigt samhällsprov
Religionsprov
Religionshemtenta
Flera fotouppgifter

och det är säkert mera saker jag glömt. Nu känner jag för att gå i ide och vakna på ett ställe där det inte finns något mer plugg eller nånting tråkigt, fan va skönt det skulle vara. Nej nu ska jag sova och hämta lite krafter till morgondagen. Hur ska jag hinna allt... herregud.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar