14 maj 2011

ÄNTLIGEN!

Äntligen funkar blogspot igen!
Har försökt loggat in tusen gånger typ.
Men här kommer iaf en kort sammanfattning om dagarna som gått.

Torsdag: Var i skolan, sprang, gymmade, var med Robin och fotade, åkte fyrhjuling och hälsade på fåren, hihi!

Fredag den JÄVLA 13:onde. Började dagen med världens otur,seg pojkvän som aldrig klev upp, stress somfan till bussen, tappade ut tusen papper i gången på bussen TVÅ gånger, gjorde en fet reva i BÅDA strumbyxorna jag hade på mig osv. Sen på kvällen var jag på kalas hos Fia och badade utekar, badade i havet, fikade och myste, så mysigt! Sen inatt åkte jag och hämtade Robin och sen sov vi hemma hos han.

Idag åkte jag hem tidigt och sen skjutsade jag mina grannar till tåget osv.
Nu ska jag chilla vidare, bilder från torsdagen kommer kanske under dagen. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar