27 maj 2011

FÖR VI DRAR!

Imorgon är det den stora dagen, helt sjukt nära nu!
Har packat nästan allt, vågen är knasig och ifrån början stod den på 18,2 kg. Nu när jag tagit ut LITE saker och lagt till annat stod den på 14 kg, så det blir spännande imorn på arlanda. Har iaf bara tagit med sånt jag behöver och jag kommer använda allt!

Imorn går tåget mot gävle kl 9.44 sen tar vi nästa tåg till arlanda kl 11.11.
Sen går flyget 16.20. Det ska bli så underbart kul, och det kommer det bli!!!

Har smsat lite med Robin och han verkar ha kul, sist skrev han "ska bada i havet nu, är asfull" sen har jag inte hört något mer, så jag är självklart orolig men jag tror han sover sin skönhetssömn eller är dom ute och röjer!
Nu ska jag avsluta det här inlägget, och så alla som stannar hemma vet: DET KOMMER FAKTISKT TIDSINSTÄLLDA INLÄGG. Inte varje dag, har bara gjort 2 hittills, men bra ändå!

NU KÖR VI! Alanya 2011 kommer bli OSLAGBART.
Jag & Fia <3

2 kommentarer:

  1. FAN vad roligt vi ska haaa!!!
    BTw älskar mia i högra hörnet på högra bilden hiohihi<3

    SvaraRadera
  2. VERKLIGEN!
    Ja, jag såg henne nu!:)

    SvaraRadera