23 maj 2011

PUSS

Vilken härlig dag!
Åkte in med 8 bussen imorse, hade religion och då fick vi tydligen jobba med hemuppgiften... som jag hade hemma. Sen hade jag 3,5 timmars hål, känns jättevärt att åka in för en lektion som man sen inte kan göra något på och till råga på allt behöva ha hål sen. Men jag drog på stan och FYNDADE.

Gjorde såna fynd idag så hela min dag blev perfekt, haha!
Hade en hmcheck på 50:- och sen hade jag ett cluberbjudande där man fick 20 % på hela köpet om man köpte minst 3 varor, och jag köpte ett par skor och två nagellack. På nagellacken var det "ta två betala för ett". FAN VA GRYMT ALLTSÅ! Jag betalade alltså 61 kr. Sjukt!
Sen gick jag på jc:s utförsäljning och köpte 2 par trosor (som är assköna, har ett par sen förr) för 19 kr, för han glömde slå in ett par, KAP! Sen var jag även på ur&penn och köpte örhängen tills studenten och sen var jag på öb och köpte behövligheter till resan, typ deo, schampo, handservetter osv.

Så jag har handlat allt på bilden för 172 kr, Stört! (grymt att jag fotat det jag köpt med, typ första gången.)
Men nu ska jag ta och avsluta detta inlägg. Ska åka och träna med Linnea & Julia. Grymt skönt ska det bli. Ha det fint, och det vore kul om någon kommenterade eftersom jag vet att ganska många läser... ;)

Och förresten, det är inte okej att ta sig friheten och sätta sig i någons knä. STÖRIGT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar