22 maj 2011

Hej!

Igår var det karnevalen, det var underbart.
Var på gfesten i fredags och sov ca 4 timmar innan det var dags att börja om igen. Började förfesta inför karnevalen kring 11 och sen körde vi på och ägde allas flak! Vi hade så roligt!
Amanda och massa andra fotade så jag hoppas jag får lite bilder jag kan lägga upp!

På eftermiddagen gick vi tillbaka dit vi var innan och sen lekte vi och bara umgicks med klassen, innan det blev utgång gick jag och mina favoritbrudar till min systers dunderförfest och hängde. Sen hann jag & Frida med både utgång på Gossip och på nya Hogges. Och Hogges är lätt en favorit! Mysigt med skybar och allt!

Nu är det dags för en prommis med Jullan och sen ska jag städa lekstugan, fint!
6 dagar till alanya, GALET!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar