20 maj 2011

Fredag.

Hallå! xD

Idag har jag bara haft gitarrlektion, samhälleslektion och fix till karnevalen. Ligger mellan G och VG på samhällen och kan göra en fördjupning (den ska va jäkligt bra dock) om ja vill få VG, men jag känner: DET SKITER JAG I. Så det gör jag.
Fixade det sista iaf till karnevalen, målade fina lakan osv som ska sitta på flaket, det kommer bli så fint, hihi.

Och justja, imorse när jag och Robin klev upp sa han att han inte mådde så bra, men ja trodde han behövde äta och vakna till, vi åkte in till skolan men han såg ut som ett lik typ, så ja sa till han och åka hem och vila. Så de gjorde han, sen nu för ett tag sen fick jag reda på att han HAR SPYTT. Och alla som känner mig vet att jag verkligen hatar det, gråter typ när jag tänker på det... så inom loppet av 5 min efter han skrivit det hade jag tvättat händerna, ätit vitpeppar(hade ätit innan med) tagit en shot med någon sprit som ska va bra för magen, och spritat händerna. Hahha, överdrivet kanske ni tycker, men värt om jag slipper spy. Men iaf, jag tycker jättesynd om min baby och jag hoppas det bara är en dum matförgiftning som går över tills karnevalen imorn. Och jag hoppas att jag inte blir smittad heller.

Nu ska jag chilla lite, sen ska vi grilla och sen ikväll är det sista gfesten så självklart måste man åka in på den. Ska förfesta med några mysiga brudar ifrån klassen, hoppas på en kul kväll och att jag absolut inte spyr. Peppar peppar ta i trä, korsar mina fingrar och allt. GUD SKONA MIG.

2 kommentarer:

  1. Gud här...

    Jag lovar av hela universum. Jag skonar dig! Men du måste också göra en sak. Tänk INTE ens på orden, sjuk, spy, smitta... INTE!
    Tänk på blommor och blad.
    Vipps så håller du dig frisk.


    ;) Den sketna uppgiften fixar du väl... !?

    SvaraRadera
  2. Hahahhahahaahaha!

    SvaraRadera