11 maj 2011

arg.

Gud va mycket inlägg det blir idag, men så får det vara nu.

Blir helt tokig på en lärare som vi har. Han är så otroligt otydlig med vad man ska göra och inte och jag vet inte hur många gånger jag har sagt till honom att han måste vara tydligare med saker. Nu har jag haft ett hemprov som jag lämnade in samma dag jag fick det. Jag skulle svara utförligt på varje fråga och använda boken, han sa inget om fördjupning eller så. Om jag svarade mycket på varje fråga skulle jag få VG.
NU när jag skickat in det säger han att jag skulle ha fördjupat mig i några frågor och att arbetet inte var ett VG riktigt men att jag absolut har goda chanser till det i slutbetyg.
Han gjorde lika sist när vi hade en inlämning, jag frågade typ 100 gånger om vad som skulle stå med i arbetet, om det var bra det jag hade skrivit och allt, men när jag fick tillbaka det sa han att jag skulle ha skrivit mer om blablabla, som han innan hade sagt att jag inte alls behövt.
(dock fick jag betyget jag ville ha då),.
Om någon i min klass läser det här förstår dom precis vilken lärare jag menar och jag tror säkert att alla håller med.

Nu ska jag fortsätta plugga, inför prov i HANS ämne.

1 kommentar: