11 maj 2011

Bikinisar!

Var på stan och gick i affärer och fikade med Sistah efter skolan, och det hade kommit in fler bikinis på h&m, dom som kostar 49.50 alltså, sjukt billigt.
Det enda sjuka är storlekarna. Alltså överdelarna är ju sjukt konstiga, jag har 42!!!!! på min och 34/36 på trosorna, det är ju inte klokt egentligen. Men huvudsaken dom passar bra egentligen.


Dom här fä
rgerna la jag iaf undan tills imorgon,
fast den aprikosfärgade tror jag det inte var, tror det var en typ jätteorange, minns inte riktigt. Kör nog på svarta trosor till så det inte blir för färgglatt, eller vi får se hur jag gör. La även undan ett jättefint linne, var osäker på allt så jag åker in imorgon och bestämmer mig helt istället. Funderar även på att köpa ett par enkla ballerinaskor för 99 kr att ha till och från stranden i alanya.

Jag & julia hoppade över gym idag, det kanske blir en prommis eller en cykeltur senare istället, tvivlar dock ganska mycket på det eftersom jag är sjukt trött, har ont i huvudet och ska plugga. Men nog om deeee, nu ska jag plugga samhälle. Hare fint jao! xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar