27 maj 2011

FREDAG

Hej!
En lite övertaggad tjej här som skriver.
Imorn åker jag utomlands, idag hade jag sista skoldagen på broman evvvvvaaah och Amanda fyller år idag. Jag har absolut inte packat klart och måste helst hinna tvätta lite ikväll, och jag kommer hem sent... planering! :D

Men allt känns grymt bra och jag är LYCKLIG.
Har fixat tårta till Amanda och städat hemma hos henne medans hon var på praktiken. Nu är hon hemma och om 1 timme kommer hennes födelsedagsgäster.
Jag saknar robin men inte allt för mycket, är jätteglad för att han kom iväg på studentresa och för att han är där med sina vänner :)
Nu ska jag le vidare och sådär.
Har färgat håret också, stod inte ut att se mig själv med 1 m utväxt, så jag sket i att ja ska till solen imorn och färgade det. Superfint!

Nu är den här updaten slut, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar