15 mars 2010

uuuusch.


Har kommit på lite saker jag hatar. Som jag måste skriva.

* När man skriver sms, och folk läser vad man skriver. När dom liksom sitter och kikar över ens axel typ.

* När man har ont i benen, och då menar jag inte lite ont, utan VÄLDIGT. klick.

* När man "sover" eller sover på riktigt och någon på bussen petar på en när dom går förbi, bara för att visa att dom klev på typ.


* Skolan. Hatar skolan, så jävla tråkigt. Man är mest trött och det mesta är tråkigt.
Hoppas veckorna till påsklovet går snabbt och att skolan blir roligare.

* Folk som dissar, på alla olika sätt.Te.x när dom Skriver först på msn men slutar skriva senare, eller om dom gör det överhuvudtaget. (självklart är det okej när man ska gå osv, haha) och jag vet att jag också gör det ibland.

* Och slutligen folk som inte fattar nånting alls. Typ att dom ska sluta följa efter.

6 kommentarer: