28 mars 2010

Hallådär kött & Blååååbär.

Igår var vi ju till vemdalen. Det var inte så nice.
Kom dit kring 10, det var snöblandat regn, backen var GALET isig och dimman går inte att beskriva typ, man såg inte dom som åkte framför en, helt hemskt.
Så efter 2a åket fikade vi ett bra tag, haha. Sen gick det helt okej fast alla fick jätteont av att åka, typ knäna (dom balade ur på mig ofc) , fötterna , armarna osv.
Känner mig helt död i kroppen idag, men vad gör man åt det? - Jo, man dansar!

Jullan kom förbi igår med, vi chillade på som vanligt, åt godis dansade osv.
Sen somnade vi tidigt till en film, (runt 2). Vaknade imorse och var glada över att klockan bara var 12, vi som alltid sover bort hela dagen typ, så somnade vi om en halvtimme sen kommer Amanda och säger att det har blivit sommartid. ALLTSÅ ORKA!!!!
S
å nu ska jag åka om ca 1 timme, för mami och papi ska till stan till kl 16.
Frågan är om jag ska duscha innan dansen, det känns väldigt onödigt men ändå väldigt behövligt. Men jag ska ju ändå duscha efter? Vilken stört inlägg det här blev, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar