25 mars 2010

Fyrahundra.

Inlägg nummer 400. Och jag lyssnar fortfarande på samma låt som jag länkade i förra inlägget. Fast har såklart lyssnat på några andra med under tiden.

Förresten, jag fick reda på att jag fått sommarjobb idag, ska bara snacka lite med kommun-lena.
Så har jag jobb på ångersjön sen, Kommer få göra massa olika saker "som jag kommer trivas bra med" som Lasse sa. Grymt att vara ute, grymt att vara på bästa ångersjön, grymt att jag inte behöver oroa mig, grymt att jag kan sola på jobbet liksom. Haha.

Imorn är det helg. Planerna är:
Fredag; Skola, hem, Dra till Tove och umgås med henne och Linnea. Dock blir det en tidig kväll-
Lördag; Vemdalen över dagen, vi ska samlas på Pappas jobb kl 6.15! På kvällen blir det att umgås med bästa Jullan,
Söndag
; Dans + chill.
Mjau
hejdå.

things ain't always what they seem

9 kommentarer:

  1. hmmmmmmm, vem kan den anonyma lilla busungen vara troo.

    SvaraRadera
  2. jag vet inte ;o gissa

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  5. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera