16 mars 2010

m to the jau.

Tjaba!
Sitter här och ser ut som ett lik typ, har sovit ca 6 timmar på 2 dygn.
Inte så nice, men det löser sig väl.
Lång skoldag iaf, men fick sluta kl 15 iaf (en timme tidigare) efter skolan drog jag och simmade. Tänkte bara simma 20 längder för jag fick ont i knäna direkt typ, men jag simmade 40 stycken på en halvtimme knappt. Plus att jag hann basta och bubbla, i min ensamhet. Men det var skönt och jag är duktig. Kom hem och åt mat direkt, och har inte ätit sen dess. 3 timmar, galet.
Men nu sitter jag här och har grym träningsvärk i nacken och ner mot axlarna och jag är hungrig samtidigt som jag är mätt.Plus att jag har inte sovit efter skolan, grymt duktigt för att vara jag. Osammanhängande inlägg jao.
Skriver sen. ciao!
Jag sitter ensam här och undrar var vi hamnar härnäst

2 kommentarer: