29 mars 2010

Hur mår du?

Grymt seg skoldag. Kom tidigt, så hade vi ingen svenska.
Sen var engelskan bara seg, jag kände av febern och var så himla hostig så jag skrev en lapp till min lärare jag skulle ha ca 2 timmar senare och pratade med min mentor, sen gick jag till Sis.
Vilade lite, sen fikade vi med Malin. Jag försökte plugga när vi kom till Amanda igen, men jag somnade istället.
Sen hämtade pappa mig, jag kände mig lite piggare så jag körde hem. Det gick super!

Nu sitter jag och försöker träna/göra min svenska muntliga redovisning som jag ska ha imorn. Temat är "hur mår du?" alltså ska texten ha något med det att göra, så jag ska prata om en person som får mig att må bra, Julia.
Det har jag nog skrivit förr, men whatever. Lite svårt att skriva vad man ska säga bara, det kommer nog när man väl står det. Ska fixa en snabb liten film med, som jag ska visa.
Back to plugg nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar