19 mars 2010

HEJ ALLA BARN.

Mina föräldrar har så VANSINNIGT HÖGT PÅ TV:N så jag dör snart.
Har hög musik somfan, och den hjälper inte, då är det illa alltså.
Önskar att pappa kunde skaffa hörapparat, verkligen.

Segaste dagen, orka ha två kulturhistoria lektioner på samma dag? NEJ.
Tjänade 1500 kr idag bara sådär, känns så jävla bra ( bortglömda sommarjobbs pengar). Speciellt eftersom man ska förbi Gävle en sväng imorn, och träffa bästaste Elinis!
Känns feetttt med nice. Imornkväll har jag nog inget för mig, och inte idag.
Illa att sitta ENSAM på en fredag, liksom... JAG HAR CHIPS OCH HALLONSODA?
Hoppas det blir en galen kväll med Jullan imorn, eller nåt.
Nu ska jag chilla vidare, för så illa är det inte att va själv ändå. Inte när man har 15 hundralappar att kolla på, haha.

hejdå. hihi.

14 kommentarer:

  1. Kunna åka till dig jag då:P? satt på samma buss med kalle när jag skulle till igge och han hem^^

    SvaraRadera
  2. Hahah, ja fast då hade du fått gått hit ,

    SvaraRadera
  3. FAN VAD COOLT ATT VI TRÄFFAS IMORN AGNES

    SvaraRadera
  4. JAG VET VART DU FICK PENGARNA IFRÅN. "STOLT"

    SvaraRadera
  5. SANT, ;D MEN inte så smart att skriva de här kanske.... :o

    SvaraRadera
  6. nee, vi håller det för oss själva :) hihi

    SvaraRadera
  7. Det kommer fler tillfällen (:

    SvaraRadera