20 mars 2010

Hejhejhje.

Hade en grym dag med Elina i Gävle.
Sov ca 3 timmar, sen drog jag dit med 9.42 tåget.
Vi chillade i solen, shoppade väldigt lite, fikade och sånt. Helt bra! :D
+ att vi snackade med en äckel uteliggare, sjukt äckligt. Han pussade oss på kinden.
Förresten kanske han bara var alkoholist, svårt att säga. haha.

Är hos Sis i stan nu iaf, Jag och Jullan är ensam hemma här ,grymt!
Både hon & Niklas ska ut ikväll så vi kan ba chilla här, kolla om det är nå kul folk på stan och så. Chill LÖrdagskväll alltså. Sover även här, lite trång i soffan, men whataaafuck :D
Imorn är det dans, faktiskt taggad. Dock är inte mina knän det.
Vet att det är himla tjat om knäna, men det SKITER JAG I, för dom är mina, och det är min blogg.

/yr tjejeeeen, speeedad as hell.
Jullan toooo!

5 kommentarer: