31 mars 2010

nyttiga tjejn

Så alla vet, jag har druckit mycket vatten idag. Typ min vanliga halvårsförbrukning på en dag ungefär.
Plus att jag ätit 3 hårdbrödmackor + 3 bananer. NYTTIGT JAO.
Har ju ätit annat med som inte är nyttigt, men det är oviktigt.

Camar lite med Elina.
Varför har vi inte gjort det fler gånger?

Förresten, sa jag att jag hade lov?
Tänkte väl det: JAG HAR LOV LOV LOV!!!

Självklart blir det en liten print på mig och elinisss.
Var nära att ta "baraforelina" bilden, det hade blivit illa. Fast hade kanske fått kommentarer då, haha..

4 kommentarer:

  1. haha, jaag vet inte riktigt, vi borde verkligen göra det oftare! och en till sak:

    FYFAN VAD SNYGGA VI ÄR!
    och glada

    SvaraRadera
  2. haha ja att vi är elina,och vi är verkligen glada på bilden ;D

    SvaraRadera